Nu börjar vi med Chat-support på hemsidan
Nu börjar vi med Chat-support på hemsidan
Sedan igår så har vi nu lagt till en Chatfunktion på vår hemsida så att kunder ska kunna få direkt-kontakt med oss utan att behöva prata i telefon
En hel del frågor kan givetvis kännas något för triviala för att ringa om, eller skicka mail om, men ändå kräva svar för att man ska känna sig riktigt bekväm med sitt köp. Vi vet själva hur frustrerande det ibland är när vi ska göra ett onlineköp och det är någon mindre detalj man hänger upp sig på, men det känns för litet för att ringa upp företaget för, och ett mail känns ärligt talat som för stor ansträngning.
Vårt mål har alltid varit att i princip nolla antalet returer, och få en kundnöjdhet som ligger på 100%. Båda är kanske omöjliga att uppnå men vi ligger idag på en returgrad på under 0,5% och en kundnöjdhet på 4,8 av 5 på Trustpilot. För att nå ytterliggare någon promille åt rätt håll så tror vi att en chatfunktion hade kunnat vara ett steg i rätt riktning.
Att chatten är uppskattad och efterlängtad visade sig i princip omgående under gårdagen då vi fick in två ärenden inom 5minuter från att funktionen lanserades.
Detta betyder dock givetvis inte att vi på något sätt minskar ner på vår övriga support utan för den som vill prata i telefon är det givetvis bara att ringa oss som vanligt.
Finns det någonting annat som du som kund upplever att vi saknar på vår hemsida som hade förenklat din kundresa hos oss, så hoppas vi att du kontaktar oss och meddelar detta så ska vi försöka lösa det!